Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 2:52, 10 Kwi 2007    Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1216627
Abpoder9
PostWysłany: Pon 19:46, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
http://Britney-Spears-Spreading-Outdoors.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1216627
Gość
PostWysłany: Pon 18:21, 26 Mar 2007    Temat postu:

Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1216627
Gość
PostWysłany: Nie 14:03, 18 Mar 2007    Temat postu:

Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1216627
wojtekj
PostWysłany: Sob 9:36, 04 Mar 2006    Temat postu: Jak stworzyć własny patch graficzny?

Niezbędnik:
- SPC3 (Siemens Picture Changer 3)
- Smelter 7.xxx
- VKP Resolver
- FuBu najlepiej nasze

Wszystkie programy dostępne w download.

1. Uruchamiamy SPC3 i otwieramy nasze FuBu.

2. Po chwlili powinniśmy zobaczyć spis obrazków po prawej stronie w tabeli.

3. Dalej klikamy na obrazek, który chcemy zamienić. Klikamy prawym, Load Picture->8 bit. Otwieramy nowy obrazek, jednak musimy pamiętać , że nowy obrazek musi mieć IDENTYCZNĄ wielkość co ten we flashu !!! .

4. Teraz czas na zapisanie patcha. Klikamy na File->Save VKP.

5. Zamykamy SPC3 i uruchamiamy Smeltera. Z jego pomocą znajdziemy puste bloki we flashu, aby móc bez problemu znaleść nowe miejsce dla naszego patcha.
Uruchamiamy go i otwieramy nasze FuBu.

6. Gdy zobaczymy w oknie programu nasze dane FuBu wchodzimy do zakładki Zrzut.

7. Następnie szukamy naszych wolnych bloków. Będą ona miały ozanczenie Empty. Oczywistą rzeczą jest, że nie możemy wszystkich patchy zapisywać w jednym bloku. Wybierając jeden, notujemy sobie jego wartość, aby później nie powtórzyć jego wyboru.

8. Gdy już zapiszemy numer bloku ( numer z tabeli "start"), przechodzimy do programu VKP Resolver. Tam na początek wybieramy loakalizację naszego patcha utworzonego w SPC3. Klikamy na Folder i wybieramy patcha.

9. Gdy ujrzymy dane naszego patcha w oknie programu, przechodzimy dalej. Do okna New Start Address wpisujemy adres wolnego bloku (tego co sobie zanotowaliśmy) pamiętając o uzupełnieniu jednego zera przed adresem.

10. Teraz wystarczy kliknąć Processing, a program wprowadzi do patcha odpowiednie adresy, które umożliwią bezproblemowe wgrywanie patcha. Patch utworzony przez program będzie miał nazwę ****_out.vkp (gdzie **** to nazwa patcha przed przerobieniem)

Teraz patch jest już gotowy do wgrania do telefonu. Musimy pamiętać o zgodności telefonu i wersji softu !!!

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group