wojtekj |
Wysłany: Sob 9:36, 04 Mar 2006 Temat postu: Jak stworzyć własny patch graficzny? |
|
Niezbędnik:
- SPC3 (Siemens Picture Changer 3)
- Smelter 7.xxx
- VKP Resolver
- FuBu najlepiej nasze
Wszystkie programy dostępne w download.
1. Uruchamiamy SPC3 i otwieramy nasze FuBu.
2. Po chwlili powinniśmy zobaczyć spis obrazków po prawej stronie w tabeli.
3. Dalej klikamy na obrazek, który chcemy zamienić. Klikamy prawym, Load Picture->8 bit. Otwieramy nowy obrazek, jednak musimy pamiętać , że nowy obrazek musi mieć IDENTYCZNĄ wielkość co ten we flashu !!! .
4. Teraz czas na zapisanie patcha. Klikamy na File->Save VKP.
5. Zamykamy SPC3 i uruchamiamy Smeltera. Z jego pomocą znajdziemy puste bloki we flashu, aby móc bez problemu znaleść nowe miejsce dla naszego patcha.
Uruchamiamy go i otwieramy nasze FuBu.
6. Gdy zobaczymy w oknie programu nasze dane FuBu wchodzimy do zakładki Zrzut.
7. Następnie szukamy naszych wolnych bloków. Będą ona miały ozanczenie Empty. Oczywistą rzeczą jest, że nie możemy wszystkich patchy zapisywać w jednym bloku. Wybierając jeden, notujemy sobie jego wartość, aby później nie powtórzyć jego wyboru.
8. Gdy już zapiszemy numer bloku ( numer z tabeli "start"), przechodzimy do programu VKP Resolver. Tam na początek wybieramy loakalizację naszego patcha utworzonego w SPC3. Klikamy na Folder i wybieramy patcha.
9. Gdy ujrzymy dane naszego patcha w oknie programu, przechodzimy dalej. Do okna New Start Address wpisujemy adres wolnego bloku (tego co sobie zanotowaliśmy) pamiętając o uzupełnieniu jednego zera przed adresem.
10. Teraz wystarczy kliknąć Processing, a program wprowadzi do patcha odpowiednie adresy, które umożliwią bezproblemowe wgrywanie patcha. Patch utworzony przez program będzie miał nazwę ****_out.vkp (gdzie **** to nazwa patcha przed przerobieniem)
Teraz patch jest już gotowy do wgrania do telefonu. Musimy pamiętać o zgodności telefonu i wersji softu !!! |
|